Niedostateczna umiejętność działania w sieci

Niedostateczna umiejętność działania w sieci

Bez umiejętnego poruszania się po współczesnej sieci ciężko jest liczyć na możliwość realnego promowania swojego przedsiębiorstwa. W dobie, gdy ogromna część klientów to przede wszystkim Internauci porzucenie tego kanału promocji i informacji wydaje się być samobójczą z biznesowego punktu widzenia decyzją. Jednocześnie wcale nie chodzi o samą obecność w sieci, gdyż nie brakuje stron firmowych nie aktualizowanych miesiącami, pozbawionych jakiejkolwiek myśli przewodniej, które w statystykach stron są nadal w czołówce ze względu na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, ale jeśli nawet ktoś trafi na ten adres przekierowany przez wyszukiwarkę internetową i nie znajdzie tam na pierwszy rzut oka tego, czego potrzebuje, natychmiast powróci do wyników wyszukiwania i zacznie sprawdzać kolejne strony, czyli uda się z zapytaniem do konkurencji. W ten sposób niewykorzystany potencjał nie tylko mści się na stracie potencjalnego klienta, ale dodatkowo mobilizuje konkurencję – a tego każdy przedsiębiorca musi unikać.