Pozycjonowanie i optymalizowanie stron

Pozycjonowanie i optymalizowanie stron

Wiele firm wydaje pieniądze na proces mający poprawić statystyki stron, nazywany pozycjonowaniem. Coraz częściej małe i średnie przedsiębiorstwa zapominają, że optymalizacja witryny ma prowadzić nie tylko do poprawienia statystyki stron i przyciągnięcia większej liczby użytkowników Internetu na dany adres poprzez umieszczenie swojego adresu o wiele wyżej w rekomendowanych wynikach wyszukiwania danej frazy przez wyszukiwarkę internetową. Większość użytkowników sieci tak mocno ufa wyszukiwarkom, że natychmiast wchodzi na pierwsze z brzegu adresy. To pomaga poprawić statystyki stron w pierwszym punkcie, jaką są odsłony witryny przez nowych użytkowników. Ale z użytkownika, który loguje się do strony i ucieka z niej z krzykiem po kilku sekundach, nie mogąc nic znaleźć ani poradzić sobie z trudnym interfejsem, nie ma pożytku ani finansowego ani też marketingowego. Dlatego właśnie do gry wchodzi w tej sytuacji optymalizacja witryny, która pomaga na dłużej zatrzymać anonimowych poszukiwaczy informacji w sieci.